Klanttevredenheidsonderzoek 2019

Wow een uitslag van het klanttevredenheidsonderzoek van dit jaar waar we trots op zijn! Het Houvast is gegroeid, meer cliënten, meer medewerkers en dit allemaal in een passend tempo. Zodat de geboden ondersteuning van afgelopen jaren behouden kan blijven. Dit is dan ook zeker gelukt! De rapportcijfers van het klanttevredenheidsonderzoek blijven mooi stabiel over de jaren en dat terwijl de respons sterk is toegenomen! 

 

Jaar

Rapportcijfer

Respons N

Respons %

2014

8,6

8

83

2015

8,5

15

83

2016

7,9

18

67

2017

8,5

16

42

2019

8,5

46

90

Rapportcijfer ontvangen ondersteuning
 

De positieve uitslagen van het onderzoek zijn terug te zien binnen de organisatie. Er is sprake van een groot commitment, bevlogenheid, passie en positieve energie bij medewerkers, dit draagt bij aan een zeer positieve sfeer in onze organisatie. Dit alles draagt bij aan een toename van kwaliteit van leven en mooie ontwikkelingen in het leven van cliënten.

Volledige rapport: Quality Qube onderzoek 2019 

Klanttevredenheidsonderzoek 2019